Olette jokainen huomanneet, että olen joutunut kovan arvostelun kohteeksi hienolla nimellä plagioinnin vuoksi. Jota en todellisuudessa ole tehnyt sen enempää kuin kuka muukaan harrastaja.

Olen saanut erittäin paljon sähköpostiakin ko. asian vuoksi. Suurin osa positiivisia. Kiitos kaikista palautteista.

Jossain yahoon keskusteluryhmässä olen kuulemma ollut pääosassa. Jee J

Valitettavasti joudun ihanille vakituisille kävijöille ja kommentoijilleni tuottamaan pettymyksen kun ei enää ole hurjaa fiilistä laittaa tänne kuvia ja kirjoituksia. Olen harrastanut tätä vuodesta 2000 ihan omineni. Suurin osa kuvista on vielä laittamatta tänne ja meidän kone hajosi keväällä ja siinä meni yli sata kuvaa joita nyt olen otellut uusiksi mutta jääköön omaan käyttöön. Harrastus kyllä jatkuu sitä ei lannista kukaan ja meillä täällä on kaksi aivan ihanaa innostunutta ryhmään joiden kanssa on ilo näperrellä.

Olen tehnyt kohta uusiksi linkkilaatikon koska siitäkin tuli sanomista. Mutta en kyllä saa sitä millään toisenlaiseksi kun teitä on niin paljon ja niin moni haluaa kuitenkin siinä näkyä. Mikä minustakin on tärkeintä.

Nyt kun pöly on laskeutunut niin katsotaan mitä Nukkekotiyhdistyksen lehdessä  puheenjohtaja sanoo kopioinnista. Liitin tähän vain osan kirjoituksesta sillä se on  pitkä joten alkuosa kannattaa lukea lehdestä muistin virkistämiseksi.

Laitan tämän rohkaisuksi niille monille jotka ovat pohtineet, että uskaltaakohan enää toteuttaa mitään ideaansa jos joku toinen onkin jo tehnyt sen ja sit tulee sanomista. Minä en ole blogeilua kauaakaan harrastanut. Enkä koskaan olisi uskonut, että näissä piireissä tällaista tapahtuu. Toisaalta hyvä kun puhutaan ja puhutaan mitä puhutaan mutta pääasia, että nimi on oikein. Sainpahan väliaikaisesti uteliaita kävijöitä blogiini :)

Kateellisten panetteluahan tämä on sillä olen huomannut, että ilolla harrastavat ns.oikeat tekijät eivät ole puuttuneet tähän hömppään millään lailla.

 

Puheenjohtaja kirjoittaa lehdessä näin.

"Miniatyyrien tekemisen työtapoja saa ja pitääkin opiskella toisilta. Myyntiin tehtävät esineet ovat usein samantyyppisiä, kuten elävässäkin elämässä – eihän esim. sinkkiämpärin ideaa voi kukaan omistaa. Jokainen toteuttaa kuitenkin omat mininsä omalla tyylillään, ja monipuolinen tarjonta on kaikkien etu. "

 

Joten Ärri-Purrit lakatkaa panettelemasta toisia ja nauttikaa taidoistanne.