Ensimmäinen vuosi takana tai oikeastaan puoli vuotta blogeilua. Olin arka laittamaan blogia ensinnäkin en tiennyt osaanko ja toiseksi miten minut otetaan vastaan tässä maailmassa.

Olen kerrassaan onnellinen kun ryhdyin tähän. Olen saanut paljon ystäviä ja uusia ideoita heidän kauttaan kaikki ketkä ovat käyneet blogissani tai ketkä yleensä harrastavat nukkekoteilua ovat avoimia ja ihania ihmisiä. Jokainen on saman henkinen ja ymmärtää että tämä vie mukanaan. Olen myös iloinen kun olen saanut pitää kursseja tämän harrastukseni tiimoilta. Meillä on kaksi valtavan innostunutta ryhmää ja odotan itsekkin taas innoissani kun kurssit alkaa. Ne illat ovat hurjan hauskoja ja retouttavia.

Kiitos kaikille samanhenkisille vierailijoille blogissani olette saanet minut innostumaan vielä enemmän tästä harrastuksesta. Viime aikoina on ollut hieman vähemmän tapahtumia täällä kun työ on vienyt suuren ajan päivästä ja illasta sillä tuo kauneudenhoitokone on ollut mullistava juttu ja kaikkien haluama.

Jatkossa teen aina fiiliksen mukaan vanhaan nukkekotiini sieltä puuttuvia tavaroita.....jokainen lukija tietää, että eihän ne koskaan tule kokonaan valmiiksi :) Mutta tuo uusi kerrostalopojekti on nyt päällimmäisenä tapetilla. Hurja määrä ideoita pyörii kokoajan päässä. Ennen joulua kävi nuori sähkömies vierailulla tuomassa sähköjohtoa kierreportaiden valmistukseen ja hän oli myös innoissaan projektista. Lupasi auttaa sitten alansa töissä, jopa vaikka ovikelloa myöten. Ihanaa kun saa apua vaikeammissa asioissa.

Tämän myötä toivotan kaikille kävijöille oikein Antoisaa ja Askartelurikasta Uutta Vuotta..... kädellä tekeminen on ilomme.